21. 12. 2012

Jak opět nenastal konec světa

Pakliže jste uvěřili ziskuchtivým podivínům, či ještě hůře - bulvárním pisálkům a rozprodali jste veškerý svůj pozemský majtek a peníze věnovali nějaké sektě, co vás měla zachránit na vesmírných člunech, tak vás... nelituju. Je to pouze vaše věc.

Konec světa jisto-jistě jednou bude, ale kdy, to nikdo na této planetě nedokáže přesně určit. Nevěděli to ani starověcí Mayové, netuší to ani vědci z té nejmodernější laboratoře NASA. A pokud se vás o tom zase bude někdo snažit přesvědčit, tak ho pošlete... třeba do háje. Vždyť tam se má lidstvo vydat, zase zpátky k přírodě a zmírnit ten šíleně konzumní způsob života.

Já jsem teoriím o konci světa nikdy nefandila, jsem velmi pragmatický a troufám si říct i vzdělaný člověk (i když je mi jasné, že vzdělání samotné nezaručuje vysoké IQ). I když... na malý moment jsem si řekla, že dokonce i konec světa by znamenal něco pozitivního, například bych nemusela neustále narážet na celém českém netu na bulvární zpravodajství o "celebritách" typu Hanychová, Štiková, Erbová, Mesarošová apod. Nemine den, aby na mě na Seznamu.cz nevyplul seznam jejich čilých aktivit - např. jak posekala trávu, jak jí zaskočilo sousto v krku, jaké má větry... 


Nuže, i v novém roce předpokládám hojný příděl těchto nesmírně důležitých informací. Jestli máte recept, jak se tomu vyhnout, tak sem s ním! Nebo je taky všechny můžeme poslat... do háje.

Já jsem posledním zprávám o konci světa nevěřila tak velmi, že jsem tento článek velmi troufale a drze napsala již před týdnem. A hele - svět se stále točí, lidé se rodí a umírají, milují se a nenávidí... A takhle to bude pravděpodobně ještě veeeelmi dlouho.




P. S. A Hanychová dneska pekla cukroví s Kryšpínem. A Rytmus dneska použil jenom 3 sprostá slova. A Mesarošová má nového milence. A Erbová se fotila s dětma u Betlému. A Štiková opět slovně útočila na všechny, které potkala cestou na gynekologii. A Bartošová se zase opila a Rychtář ji zmlátil. A...

PANEBOŽE, KDY UŽ BUDE KONEČNĚ TEN KONEC SVĚTA????

Žádné komentáře:

Okomentovat