18. 1. 2013

Kníže nebo Zeman?


Finále  prezidentských voleb se kvapem blíží a oba dva kandidáti na nejvyššího z nevyšších šéfů se pilně v televizi častují různými přívlastky. Ne, nebojte se, nebudu vás zde lákat na knížete Schlafenberga, nebo Slivkového Zemana. Napadlo mě něco jiného, sesbírat na internetu jejich vtipné výroky a sestavit z nich hitparádu.
Bonmoty a postřehy Karla Sch. (KS) a Miloše Z. (MZ). Zdroje citací jsou uvedeny níže.


MZ:

Pojďte si to tady prohlédnout, ať vidíte, že to není žádný luxus, ani bazén tady nemáme. Je to v podstatě úplně obyčejný autobus. (Zeman ukazoval reportérům Blesku zevnitř autobus Zemák)

Nejsilnější lobbistické skupiny v zemi jsou zahraniční farmaceutické firmy. Myslivci jsou až druzí.
Zažil jsem poslance SNS ještě ve Federálním shromáždění. Byli to spíše pacienti psychiatrické léčebny než poslanci.

Nalít někam státní peníze - a stát žádné peníze nemá - dokáže každý idiot. Proto bych navrhoval žádné peníze nikam nenalévat.

Kdo jde příliš doprava, ocitne se nakonec vlevo.

Becherovka je příjemný požitek, ať už v deset ráno, nebo pozdě večer.

Můj vztah k zelenině je veskrze pozitivní. Žádám ovšem, aby mezi mne a ji byl vsunut transformační mezičlánek, který se jmenuje prase.

Víte, politik by nikdy neměl být nudný. Nudní politici byli především komunisté.

Pane kolego, vaše interpelace na mě působí jako řev dinosaura, vylézajícího z páchnoucích bažin.


...navštivte půvabnou pražskou čtvrť, která se jmenuje Bohnice, a nechte se tam sakra do konce svého funkčního období hospitalizovat.





Mimochodem, říká se mu skútr a já jsem se pořád ptal, co to znamená. A není to karosovaný motocykl, je to zkratka, kterou ostře odsuzuji a kterou ho oblažují jeho kolegové ze Senátu a která zní zkurvený trpaslík. Ale já v žádném případě nechci kritizovat pana Žantovského za jeho fyzický vzrůst, i když v jeho případě zhruba odpovídá jeho intelektuální potenci.






  • KSch.:

    Někde o mně napsali, že jsem usnul ve stoje vedle Petra Nečase. No ono mně tam hrozně svítilo do očí, tak jsem je zavřel. Ale nejsem kůň, abych uměl spát ve stoje.

    Naši chemici zasáhnou v Sýrii, zmocní-li se tam nějaký magor sarinu anebo jiného podobného svinstva.

    "Jak je známo, holky po mnoha vínech leccos nakecaj," řekl Karel Schwarzenberg na adresu nejnovější nahrávky Kristýny Kočí.

    Server Insider bych vyhostil, neboť je co se TOP 09 týká outsider. Teď už ho chytá fantas.

    Když vám ukradnu hodinky a budu je vracet, tak se nemůžu vymlouvat, že mám nižší příjmy, a proto vám místo zlatých vrátím jen plastikový." Karel Schwarzenberg pro Právo.

    Prezident musí být strážcem alespoň minimální veřejné morálky. Když Masaryk zjistil, že předseda Senátu je zapleten do nečestné aféry, tak mu při nejbližším setkání nepodal ruku. Je pravda, že tehdy si toho vážili, dneska se asi nikdo nebude starat o to, že prezident nepodal nějakému zloději ruku, ale je dobré to dělat.

    Po příštích volbách bude senát vypadat jako sicilské pomeranče, bude úplně oranžový, ale krásně tmavě rudý uvnitř.

    Je dobré, že se všichni extremisté spojují, abychom věděli, co je to za společnost, skoro jsem ale řekl sebranka.

    Když jsem já sloužil na Hradě a někdo mě nazval podržtaškou Václava Havla, nebo jinými podobnými výrazy, tak jsem to považoval za čest. Protože sloužit u hlavy státu v jakékoli funkci, ač mi nadávají, bylo pro mě ctí. Dnes to již zjevně nestačí

    Když jsem byl naposledy na Hradě volit prezidenta, připomínalo mi to výpadovku. Jak lidi běhali na hajzl a nabízeli tam všechno za volbu toho a toho.

    Demokracie je bylinka, která se špatně zasazuje bajonetem.

    á mám také několik dubiózních známých, aniž bych se na jejich kšeftech podílel. Mě celý život vždycky zajímala zoologická zahrada našeho Pána, tak jsem se přátelil s nejrůznějšími typy, i zloději, i kurvami, se vším možným.

    Karel Schwarzenberg o Jiřím Paroubkovi: "Že je levicový, to by mi zas tak nevadilo, ale on nikdy nedodrží slovo. Když vám partner před svatbou řekne, že vám zahne, kdykoli se mu zachce, tak byste byl přece blázen, kdybyste si ho vzal."



TAK CO, KTERÝ Z NICH SE VÁM ZDÁ VTIPNĚJŠÍ? JÁ UŽ SVÉHO KANDIDÁTA MÁM...



Zdroje citátů:
http://ntx.cz/citaty-od-milos-zeman-id-126
http://milos.chytrak.cz
http://www.facebook.com/KarlovyHlasky

Žádné komentáře:

Okomentovat